Swimming

Swimming
rfen

Marina

"Sempre recordem allò que mai no ha succeït"

About

Marta González Crivillers. Swimmer. Vic.

Entradas Populares

Followers

Blogger templates

Blogroll

Crivi. Amb la tecnologia de Blogger.

Blogger news

Blogroll

9 de nov. 2012
Bona nit a tots!
I sí, per fi avui és divendres. A qui no li agrada el divendres? Un bon dia per dir: Ja he acabat la setmana i puc descansar durant el cap de setmana. I és que no ens enganyem, el cap de setmana ens disposa molt de temps a les nostres mans per decidir d'usar-lo com més ens convingui. Clar que, potser en el cas del meu esport, no és que acostumi a tenir tot el cap de setmana sencer per descansar i fer alguna cosa "diferent" i no rutinària que és com sol ser tot durant la setmana, però no em queixo, de fet, intento aprofitar bastant dins del que cap la meva situació.
Tornant al tema del divendres que ens ocupava, m'agrada el divendres, per una cosa, l'endemà me'n vaig a casa. I és que em passo les setmanes senceres dins el Car de Sant Cugat. Tanmateix, hi ha gent que en menys proporció va a casa així que el meu cas no és el millor exemple per definir la nostra vida aquí. També m'agrada el divendres perquè només tinc una sola classe per la tarda -normalment en tenim tres tot i que per motius d'entrenament tècnicament només en fem una- i això doncs, no ho sé, motiva una mica no? Bé, després solo tenir entreno sempre, igual que pel matí però quan acabes l'entrenament ja està, relax. No sé vosaltres però a mi m'encanta tenir el meu temps per estar a l'habitació, encara que no facis deures, encara que miris la tele, encara que llegeixis... Pots fer realment el que et roti, i perdoneu el llenguatge, però és que és el moment del dia més desestressant que tinc durant tota la setmana i el meu cos ho agraeix. Perquè no paro en tots els dies, només disposem del dimecres a la tarda per poder tenir temps per fer coses i aquesta tarda, òbviament, passa volant.
Finalment, em plauria dir-vos que demà vaig a casa, serà un bon dia, segur i quasi segur també és que vagi a buscar bolets, fredelucs per ser exactes, ja us en faré cinc cèntims, no us preocupeu.
Apa nois! Molt bona nit i a disfrutar del cap de setmana que de ben segur que tothom se'l mereix, ni que sigui una miqueta.
Adéu.