Swimming

Swimming
rfen

Marina

"Sempre recordem allò que mai no ha succeït"

About

Marta González Crivillers. Swimmer. Vic.

Entradas Populares

Followers

Blogger templates

Blogroll

Crivi. Amb la tecnologia de Blogger.

Blogger news

Blogroll

26 de nov. 2012

I és que és veritat, el vaig fer mirant les estrelles, i sí, també el vaig fer en un camp de blat, i evidentment també el vaig fer en un somni, qui no somia coses extraordinàries? Doncs jo somio, i molt, tant que a vegades em trobo el poema fet i tan sols l'haig d'escriure, que fàcil no? Doncs sí. 
Estic treballant en un nou text, així que aviat en tindreu un de nou, no us estresseu que jo no puc anar tan ràpid, això sí, escriure, puc escriure qualsevol cosa que EM BALLI PEL CAP, així que tindreu entrades diverses abans del text de veritat (jejeje). Us deixo que haig d'escriure i fer alguns deures que tinc pendents.
AVÍS: Me'n vaig aquest cap de setmana a competir així que no em renyeu si no puc fer cap entrada nova. Vagi bé!

El vaig fer...

Vaig fer el poema mirant les estrelles
en una nit clara i brillant.
Al meu terrat, la tranquil·litat m’envoltava,
pensant en els records perduts.

Vaig fer el poema en un camp de blat,
en un dia clar i amb un sol resplendent.
Tot un mar d’or onejava al meu voltant,
amb vaixells de color verd, i amb la brisa bufant.

Vaig fer el poema en un somni estant,
milers d’imatges i paraules volaven sense rumb.
Intentant atrapar-les,
se’m van escapar els sentiments.

Un lleu xiuxiueig
em va despertar del son intens.
En la meva mà hi sostenia
els sentiments, atrapats.
Que en una simple besada
en el paper es van enganxar.

Formant rimes i versos,
estrofes van formar,
i d’aquestes estrofes un poema en va sortir,
que amb la pols de les estrelles,
l’or del blat, la brisa i els sentiments:
va crear la poesia.