Swimming

Swimming
rfen

Marina

"Sempre recordem allò que mai no ha succeït"

About

Marta González Crivillers. Swimmer. Vic.

Entradas Populares

Followers

Blogger templates

Blogroll

Crivi. Amb la tecnologia de Blogger.

Blogger news

Blogroll

16 de jul. 2014

Hola,

Avui m'he despertat sobresaltada, amb la respiració agitada i amb llàgrimes als ulls. Dec haver somiat amb tu, però aquest cop no he vist els moments més alegres que vam passar tu i jo, he vist imatges que per més que vulgui segueixen recordant-me que ja no hi ets. La imatge que més em fa plorar és la teva a l'hospital, quan ja no quedava ni dos dies. Sóc forta, molt, però ja saps que hi ha moments en que no pots sobrepassar els sentiments més intensos. I encara em pregunto que per què va passar d'aquesta manera, per què no em va deixar la vida passar uns anys més amb tu, el perquè de tot plegat... Per sort eren dos quarts d'una, i ningú se n'ha adonat que plorava per tu, crec que encara necessito plorar-te, haig d'admetre que hi ha dies que et trobo a faltar més que d'altres, però poques vegades acabo plorant. No et pensis que és perquè no t'estimo, això és completament fals. Per molt que superis coses així hi ha dies que no pots evitar pensar-hi, he acceptat que no tornaràs, perquè és així, el que no acceptaré mai és que m'hagis deixat per sempre, perquè en mi i en totes saps que et recordem, i una persona no mor fins que no se la deixa de recordar, jo et recordo, la mama també, la Neus... T'estimem i et recordem com eres, sobretot per l'amor que ens vas professar i per la gran petjada que has deixat, tots et recordem. I vull que sàpigues que gràcies a tu, encara tinc més força per complir els meus somnis i els meus objectius, i et prometo que quan els assoleixi, miraré al cel i et diré: Papa, això va per tu. I per mi. I per tots. Ho diré amb llàgrimes als ulls, però aquest cop seran de felicitat.

Sempre teva,

Una andròmina que et troba a faltar. :)