Swimming

Swimming
rfen

Marina

"Sempre recordem allò que mai no ha succeït"

About

Marta González Crivillers. Swimmer. Vic.

Entradas Populares

Followers

Blogger templates

Blogroll

Crivi. Amb la tecnologia de Blogger.

Blogger news

Blogroll

29 d’ag. 2014
S'acaba l'estiu, s'acaben les vacances, tant per a mi com pel Blog. El meu estimat Quelcom que em balla pel cap...

Estimats lectors, seguidors, espontanis que es deixen caure per aquí (sense voler o no), companys, companyes, amics i amigues que em coneixeu, aquí us deixo la vostra carta:

Sóc la Marta González Crivillers i mai m'he adreçat a vosaltres, almenys com aquest cop. M'ha vingut de gust -ara, passada la mitjanit- parlar-vos, escriure-us, per reconèixer que sense vosaltres, no tindria cap necessitat d'ensenyar el que algun dia va passar de ser un hobbie a ser una necessitat, per ensenyar-vos una part de mi que poca gent coneix, perquè a través de l'escriptura d'una persona, pots endinsar-te fins els seus més profunds racons, secrets, sentiments, pensaments, ideals, gustos... Ho podeu saber quasi tot. És una manera de donar-vos les gràcies, una manera ben estranya, potser sí. M'agrada el blog, ja us vaig dir que per molt abandonat que estigués, jo el cuidaria, jo el faria créixer -i jo creixo amb ell- l'ompliria d'històries i qui sap què més: d'habitacions de gel, de nadal, de felicitat, d'odi i d'amor, de desesperació, tristesa, records -bons i dolents- , d'imatges, de missatges i, sobretot, de paraules, que soles no volen dir res, però que si trobes la combinació perfecta, pots arribar a escriure allò que amb paraules a l'aire no pots dir. 
Per això, amics lectors, us agraeixo que dediqueu tan sols un minut a mirar el meu blog, i tota una vida per disfrutar de la resta.

Benvinguts a una nova era,

Us estima,

MARTA.