Swimming

Swimming
rfen

Marina

"Sempre recordem allò que mai no ha succeït"

About

Marta González Crivillers. Swimmer. Vic.

Entradas Populares

Followers

Blogger templates

Blogroll

Crivi. Amb la tecnologia de Blogger.

Blogger news

Blogroll

26 d’oct. 2012

"Dilluns 22 d’octubre de 2012"

Bé, de moment ja no compleixo la constància, però com que ja vaig avisar d'això: Qui avisa no és traïdor.
 A la passada entrada no em vaig presentar com Déu mana així que diré quatre coses bàsiques. Sóc la Marta, nedo, estudio, entreno, dormo, entreno, estudio, entreno... és un bucle. A part d'això també puc dir que sóc alta i visc a Vic, però ara sóc al Car de Sant Cugat, per entrenar. M'agrada molt llegir, escriure, dibuixar i per què no, escoltar música. En una persona normal això no sorprèn, no m'estranya perquè és el que sol fer tota la gent, suposo que he de tenir alguna peculiaritat... M'agrada anar a buscar bolets i no sóc una pixa-pina ni una que maca ni una farigola, m'agrada anar a buscar bolets perquè em ve de família ja des de ben petita que hi he anat així que tinc ull pels bolets i devoció culinària. Més endavant us faré una llista d'alguns bolets que són bastant bons i que la gent no coneix tant, avui en dia, els bolets són només rovellons i pinenques i n'hi ha molts més que us quedaríeu sorpresos de tan deliciosos que poden arribar a ser.

Dit això, que hi ha gent a qui no li pot interessar, us avanço que penjaré els meus escrits, no són gran cosa però valdrà la pena. Ara mateix tampoc és que em pugui anar enrotllant com una persiana perquè haig d'estudiar i veure The Walking Dead així que ho deixo per avui i ja aniré escrivint espero que cada dia sigui més interessant que si no...
Acabaré amb una frase que m'encanta: Sempre recordem allò que mai no ha succeït... Aquí ho deixo, a l'aire, perquè s'agafi a partir de qualsevol punt de vista.
Adéu.